Lilypie Third Birthday tickers

i.n.s.i.d.e~m.e

Wednesday, October 19, 2011

thanks laa kat mereka2 yg komen soh aku bersabar dan bertabah.. aku berharap jugak aku semakin gagah dan tabah.. now da kurang muntah2.. soo better laa jugak.. tp kadang2 tu dtg rase lemah longlai dan perasaan nak melepek sahaje.. iaitu seperti harini... aku tade mud langsong nak pegi opis.. lalu aku pon ponteng.. rimas tgk rumah yg besepah2.. lantai yg byk habuk n rambut2 gugur.. tp tak jugak bergerak utk kemas rumah.. melepek lg kat sofa ni haa.. ishhh malas..

sabtu lepas aku gi checkup lg.. utk 2nd month plak.. ekceli da 9w6d.. almost 10weeks laa..

@ 9w6d.. panjang dlm 3cm lebih jek..


haa nampak tak? nampak tak? haa meh aku upload lg skali..


blur2 je nampak kaki dia.. da ade heartbeat.. laju plak tu.. pastu mase mule2 scan tu.. siap nampak tangan yg haluss... mcm lambai2.. aaaaa mcm tak caye.. dia tgh gerak2 dlm perut.. tp aku tak rase ape pon.. aktif la mase mule2 scan.. pastu mase record video tu.. dia tak gerak sgt...




ni laa video haritu.. time kitorg sampai umah.. excited nak tgk baby gerak2 aktif tu.. tp bile tgk.. eh apsal mcm tade movement sgt.. then aku tgk timing kat video tu kol 12.09pm.. tibe2 terpk video anak sape laa ni kan.. sbb kitorg masok jumpe doktor pon nak dkt 1230 dah.. pastu check gamba scan.. dlm 12.08pm.. owhhh betul laa.. jam doktor tu yg salah.. sbb after print gamba tu mmg baby tak gerak sgt.. hihihi actually excited nak update kat blog sabtu aritu.. tp bz plak..

ishh.. cite kawen pon tak abih update lg aritu.. da cite psl baby plak..

=)

2 comments:

  1. alhamdulillah rezeki ko cepat...
    n semoga kehadiran baby ni menguatkan rasa kasih sayang ko n hubby..amin..
    nnt bila dh rs baby kick, mesti ko tersengih2 sepanjang hari..
    btw, ko wat checkup kat Prince Court ker? bestnye siap ada video bagai..kenangan sume tuh..
    rest byk2 selagi berpeluang k...take care bebeh..

    ReplyDelete
  2. shy - aku checkup kat klinik jameaton kat sk tu je.. next month baru gi prince court.. hehehe

    ReplyDelete