Lilypie Third Birthday tickers

2.n.d~d.a.y~j.u.g.e~h.a.m.p.a

Wednesday, August 3, 2011

smlm puase yg ke 2 masih kehampaan juge.. aku bli laksam (bli lg sbb smlm terrr tak bgn sahor).. and cakoi.. kelmarin dgn konfiden ckp.. cakoi takkan laa ade defek kan.. mesti sedap punye.. lgpon ari pertama nak bli tu.. laju je da abih.. so mesti sedap kan.. ika plak bli lg karipap sardin n ayam and nasik lemak.. pastu kitorg bli cendol..

laksam tu rase dia ok laa.. kuah pon pekat.. nak bli lg mmg no problem laa..

nasik lemak pon mcm ok jek sbb ika mkn sampai abih.. huhuhu

cakoi... hmmm cakoii yee.. cakoi liat.. mungkin sbb bli awal.. da lame2 jd liat.. tp cakoi ni liat dan rase sgt tepung.. mmg fail laaa...

karipap ayam tu ok laa.. karipap sarding out! tatau rase cemane.. tp ika ckp pelik.. tak sedap..

owhh kelmarin nadia ade bli nasik kerabu plus lauk daging.. tgk care masak daging pon aku da tau liat.. smlm nadia pesan bli sup daging plak.. mmg laa daging tu buat perase jek.. takle nak kunyah.. liat gile... aku pon mmg tak berharap org2 yg jual kat pasar ni nak masak daging bg btol2 empuk..

berlaku lg pembaziran.. haihhh kecewa btol..

nape laa derang pk nak untung jek.. tak pk nak bg org mkn sedap? tak baik tauuuu...

pastu aku da kecewa dgn pasar ramadhan kat area mc donald seri kembangan ni.. 2 kali da rase tertipu.. disbbkan kecewa.. arini aku merajuk.. jap lg nak packing baju..

'u jgn cari i lg.. i nak blk rumah mak i!!!'

yes.. japgi nak blk semban.. wuuuu nak mkn best2.. ehh silap.. nak tolong mak masak...




2 comments:

  1. lorr..nape smpai mcm ni reen..siap kaler guna striking red lg..chill la

    sdg kn lidah lg tergigit..

    ReplyDelete
  2. huuu sedih laa mcm ni.. asyik2 kene tipu.. asyik2 membazir jek..

    ReplyDelete