Lilypie Third Birthday tickers

n.u.t.i.n.g~m.u.c.h

Saturday, July 2, 2011

actually aku da siap taip satu entry.. sambungan cite kawen.. but not in the mud nak post pasal kawen..

skang tgh mood nak menaip sambil merapu ape yg terlintas..

no 1 - aku sudah dpt green light utk blk ke malaysia for good.. for gud baybeh!! sgt laa hepinye diri ini bile mereka kate release date is on friday next week.. 8 july 2011.. ohh~ ohhh~~ hati berbunga riangg nihh.. rase mcm tak percaye sgt yg at lastt dpt blk mesia.. dulu2 asyik rase bende tu mcm impossible jek.. pastu asyik stress je bile pk cemane nak convince kan boss.. tp boss pon akhirnye mcm pasrah dan melepas kan.. tp takot jugak ni.. selagi travel plan tak approve.. selagi tiket belom di tangan.. mereka bole berdrama dan extend sminggu.. dan sminggu.. dan sminggu lg.. mcm skang laa.. spatutnye by today aku da terbang pulang.. tp disebabkan pojek aku terpilih utk di audit.. soo konon bz telebih.. tu psl extend sminggu..

no 2 - ermm aku rase mcm byk sgt laa idea nak merapu.. tp tibe2 tatau nak cite ape dah.. soo camne? takat ni je laa..

huhu

1 comment:

  1. wah..camne zakir leh lembut hati kasik ko blk msia ni.
    anyway, congratz...jmpe di malaysia!!

    ReplyDelete