Lilypie Third Birthday tickers

b.a.n.t.a.l~w.a.n.g.i

Tuesday, January 25, 2011

ini bantal wangi saye..

cantik je kan?

ye laa.. fine laa.. tak baik menipu..








fine.. ade satu je koyak..


ni laa bantal wangi aku.. yg aku pakai since skola rendah.. besstt.. sbb dlm dia kekabu.. pastu sbenanye dlm dia ade 3 4 lapisan sarung bantal.. sbb kekabu dia da tekuar2.. kalo tdo sedap letak kat mate.. tak pon kat pipi.. bestnyeee..

sejak aku pakai bantal ni.. ade la 2 or 3 kali je kot aku basuh sarung dia.. sarung tu start pakai since umo 18.. wohh nak dkt 10taun da.. tp tp..

aku da buang.. sbb aku geram ngan owner aku skang.. mcm nak salahkn bantal tu sbb ade pijat.. tau laa bantal tu nampak busuk.. tp manede pijatt...

soo aritu.. 2nd day of january.. mase tu k.ecah mintak bantal tu.. dia kate nak jemor.. aku kate.. 'tayah laa kak.. saye nak buang..'.. huhh.. bia dia puas ati.. pastu dia mcm kesian plak.. siap tanye aku.. nnt bole tdo ke.. tp sbenanye.. sejak2 ade pijat tu.. bantal tu bau makin pelik.. aku syak k.ecah tu pi spray ape2 kot.. aku syak je la.. tatau la btol ke tak.. tp nak hidu2 pon tak sedap dah.. dgn tekad aku pon terus buang.. tanpe pk panjang.. sedihh jugak..

tp skang da ade bantal baru.. tp tak sesedap bantal lame..


ok laa.. fine laa.. tak tipu dah...

pereputan di setiap sudut.. :D


kritikal gak rupe bantal ni sbenanye.. hohoho

kaler asal sbenanye biru lembut.. kepade my babesss.. korg igt lg ke warne asal bantal ni? mase kat koptem tu kire warne original la tu.. wahahahaha.. skang ni tang manaa kaler biru pon aku tatau..



kawasan terlindung.. sedikit menyerupai warna asal..

sekian.. tamatlah riwayat bantal busuk..

2 comments:

  1. ganas giler ada bantal wangi...
    pas dh buang bantal tuh, x cari pengganti ker?

    ReplyDelete
  2. ahaha.. mesti aaa ganaz.. skang da ade pengganti.. komfem wangi lg..

    ReplyDelete