Lilypie Third Birthday tickers

t.i.g.e~c.e.r.i.t.e

Wednesday, September 1, 2010

kite nak cite nih.. arini kite jd mangse.. mangse keruntuhan.. bukan keruntuhan rumah tangge ye.. tp seblom kite cite.. kite nak tuka mode dulu.. ala2 manje la plak nak bekite2 kan..

cengginih.. td mase kat opis.. aku tgh tekun buat keje.. da elok2 buat keje kat tmpt sendiri.. tp aku gune pc len.. sbb kat pc aku takle nak run report tu.. soo tgh dok buat2 tu.. tibe2 aku rase mcm ade org baling bende kat pinggang aku.. baling dgn kuat plak tu.. siap aku jerit kecil 'auuuwww'.. sbb igtkan ade org nak begurau kan... rupenye2.. tgk blakang.. kesan2 runtuhan syiling kat opis tu menghempap badan aku.. hohhh...

kat syiling tu mcm ade bocor.. syiling tu plak jenis ape tah.. yg mcm ala2 kertas nye material tp tebal lebih seinci.. pastu bile da serap air byk2.. jd berat.. tros runtuh.. hampir gak aa kene kpale aku.. huii.. tros menjadi perhatian satu opis td..

see the lobang semi circle tu..

see the serpihan runtuhan..

byk lg serpihan sbenanye.. tp sbb aku gi toilet tros.. nak cuci baju n suar yg kotor.. sampai2 derang da kemas.. tp sempat nak amek gamba awal2.. lgpon lepas runtuh tu.. aku mcm tepinge2.. tekejut la jugak laa.. lepas2 tu dok buat keje asyik pandang syiling je.. kot2 nak runtuh lg ke..

horaiit.. abih satu cite..

next nak cite psl blk wiken haritu.. wuuu 1st time utk taun ni bukak pose besame family.. seperti yg telah di request.. sabtu tghari aku kuar ngan mak gi ke area lepas ulu bendul.. pi carii.. pi cariiii apa??..

hamekk mak bli 3 ekor tros..

tp bukan sume masak laa.. simpan stok raye skali.. tp sabtu tu je da slamat sekor stengah.. harus laa masak lebih sbb aku da pesan awal2 nak bawak blk spore.. bekalan utk sahor..

meriah btol bukak pose kat umah.. fuhh.. terase nikmatnyee mkn kat umah... tayah pening2 pk nak bukak pose mane... mari lihat ape menu2 bukak pose sabtu aritu..

***drooling =p~~~***

okeh.. da abih cite mkn.. tesekse plak aku tgk gamba ni lame2.. huh.. kat sini sahor roti cicah ayam msk lemak tu.. smlm tuka slere.. biskot cicah susu jek.. bgn pg tros sakit perot.. haihh..

now.. nak tayang kucing plak..

ini dimple..

dimple ni gemok.. garang.. tp takot ngan org.. mcm lalat.. br je nak dkt tros dia lari.. tak sempat nak belai2 pon..

ini encek oc..

dia tgh mamai2 nak tdo.. ololololo.. manje je dia nih.. dulu kecik2 buas bukan maen.. skang da besa asyik tdo je keje..


tidak lame kemudian..



slamatttt... zzzzzzZZzzzzzzZzzZZzZzZ

okeh.. sok da kames pastu jumaat..

pastu wiken..

pastu senin keje.. slase keje.. rabu keje.. kamis keje gak.. tp kol 5 da terbang blk mesia..

jumaat da rayee...

wuhuuuuuuu!!!!!

2 comments:

  1. OC!
    dh besaaaarr!
    rinduu lak.
    huhuhuu.

    ReplyDelete
  2. wawa - ha ah..makin besar makin manje plak.. mane aku pegi.. nnt dia dtg tdo kat situ.. huhu

    ReplyDelete