Lilypie Third Birthday tickers

b.a.r.u~k.u~p.a.h.a.m

Tuesday, September 14, 2010

baru kini aku mengerti..

ape yg dilalui oleh mak aku.. bapak aku.. adik2 aku...

baru skang aku paham..

mcm mane seksenye derang pade raye ke 3 aritu..

ape yg derang rase.. aku br rase mlm td..

blk keje je.. perut da rase tak best.. tibe2 rase pening mcm nak muntah.. eh apehal plak kan??

tros laa aku bebaringan jek.. dlm kol 1 lebih.. tibe2 mulut da rase len mcm.. tros lari pi toilet.. haamekk.. muntah segale bende yg aku mkn dr siang tu.. siap kaler merah perase ros sirap yg aku minom time dinner tu lg..

lepas je muntah2 tu.. selang 30min ke sejam.. aku lari masok toilet.. dr kol 1 tu.. sampai laa kol 6pg kot.. langsong takle tdo.. lepas da kol 6 tu.. telelap la kejap.. jage2 da kol 10.. dlm mase kurang sejam dr kol 10 tu.. ade laa 3 4 kali kot masok toilet lg... aaaa seksenye.. pastu perot still pedih2...

mengimbau kembali kejadian pade raye ke3.. abih satu family muntah2 n sakit perot.. aku je macho tak rase pape kan.. aku tertanye2 gak mase tu.. cemane rase tak sedap perot derang tu.. cemane rase pening nak muntah tu.. arini sume tu aku rase.. tak larattt hokeei..

raye tak seberape.. kot laa beraye sakan sampai 10buah rumah ke.. bebaloi laa jugak nak sakit kan.. ni tak pegi mane pon.. hmmm

tp lega gak laa.. at least kene time ade kat umah.. kalo kene time atas flight ke.. time kat opis ke.. nayaaa jek.. bak kate ayah laa.. kalo time nak kuar tu.. time tu gak dia nak kuar.. takle nak tahan2.. heheheh

2 comments:

  1. kakngah cepat sangat balik .. kat sini baru nak happening. kejap lagi Anatrah dari Pelis nak singgah dalam perjalanan dia balik ke Johor.

    ReplyDelete
  2. hmm tu laaa.. :( next year nak cuti lame2 laaa..

    ReplyDelete