Lilypie Third Birthday tickers

p.o.s.e~o.p.i.s~s.h.o.p.i.n.g

Saturday, August 14, 2010

slamat berpuasa all..

da masok ari ke 4 baru nak wish kan..

so far pose kat sini ok laa.. alhamdulillahh.. tade masalah besar sgt.. sbb bukannye kene wat keje berat pon kan.. pastu plak so far mkn kat umah jek.. tak try lg mkn luar cemane..

thankss kat man byk2.. sbb rajin masak.. hehehe nak harapkn aku.. tapau ajelah jawabnye.. so ni laa menu kitorg sepanjang 4 hari bepose ni..

1st day
sahor - macaroni grg.. layannn..
bukak pose - mihun grg.. ngan lauk rendang n sambal tempe sponsor by man..

2nd day
sahor - cornflake..
bukak pose - megi grg..

3rd day
sahor - cornflake lg.. ngan roti + nutela..
bukak pose - mihun grg tomyam.. podeh tp sodap.. hari2

4th day
sahor - mihun grg tomyam lebih bukak pose smlm.. biskut oat 2 peket..
bukak pose - blueberi cis tart.. fish n chip.. yg ni bkn masak sendiri laa.. mkn luar td nih..

tp rase mcm nak request kat mak soh pos ayam kampong masak lemak cili api.. wohhhh... takle tahannn.. skang pon da teliorr.. adehhh nak kene blk cpat ni..

ok da abih cite psl pose.. now nak cite psl opis plak..

aku kat sini ade byk opis.. eh bkn opis.. tmpt wat keje..

1st opis.. eh 1st tmpt utk aku wat keje is kat buona vista.. kat situ ade building ministry of education yg besar.. ok gak tmpt tu.. mknan kat kantin murah.. tp bosan.. sbb ade satu kedai nasik campo yg almost hari2 lauk same.. n satu lg kedai yong tau fu yg komfem hari2 mende same.. yg len2 sume kedai tak halal..

ni view dr opis tu.. tmpt wat keje kat tingkat 16..

from level 16, moe, buona vista

dulu user dok kat tingkat 8.. tp derang da kene pindah kat gim moh..

last week aku kene gi opis kat gim moh.. ni plak tmpt 2nd.. situ sbenanye skola lame yg di renovate bg jd opis.. da la tu.. user dpt tingkat 2.. vendor2 ni derang campak kat tingkat 4.. seb bek laa aku kene gi situ skali skale jek.. kalo tak.. komfem lg kurus.. kat tmpt ni aku penah pegi kejap2 jek.. soo tak sempat aa nak rase lunch area2 sini.. last week yg aku pegi pon user ade wat mkn2.. soo dpt mkn free jek.. then next day aku malas nak kuar.. bli karipap n coklat siap2.. mkn kat opis jek.. kat sini best gak.. ade cubic.. ade pc ade tenet.. aritu aku dok sorg2.. sampai bosan plak surf2.. siap bole men gem bejeweled lg.. hoho ni plak view kat opis gim moh..


from koridor level 4, gim moh.. ujan time nih..

then.. last place.. since last 2 weeks kot.. yg entry aku dok emo2 tu.. kene gi tmpt baru plak.. sbb working area kat buona vista tu nak renovate lg.. soo vendor2 sume kene pindah kat grange road.. tmpt ni dkt ngan orchard road gak.. tayah cite detail2 psl tmpt baru ni.. sbb aritu da cite kat previous nye entry kan.. kat sini lebih kuang same ngan gim moh.. sbb bangunan tu dulu skola rasenye.. tp yg ni ok laa.. dpt kat ground floor je.. tayah panjat2 tangge dah.. tp pagi2 mengah laa jugak.. sbb jln nak masok area ni mcm naik bukit skit..

view dr tmpt aku lepak sorg2 time bosan dulu.. depan tu library..

bosan je kaannnnn?

haa itu lah tmpt2 yg aku kene pegi so far.. eh ade lg satu.. kat expo.. tu baru btol2 opis laa.. sbb main opis yg aku ade pc n cubicle sendiri.. tp since bln 4 aritu aku da tak pegi sane.. tu je cite.. tibe2 rajin plak kan.. tatau laa pesal..

arini plak.. tghari td.. man nak gi expo.. sbb ade robinson sale.. aku mcm malas2 nak ikot.. sbb igt nak pegi wat spek.. mate aku da makin rabun nih.. ohhh~~ tp tibe2 tedetik rase mcm nak ikot.. lgpon saje je.. aku bkn nak bli ape pon.. serius.. saje nak jln2.. tp kot2 ade baju best.. bole laa bli selai jek.. selai cukop laa.. soo nk dkt kol 4 td kitorg gerak gi expo.. sampai sane.. aku jln dulu sorg2.. sbb man nak singgah opis jap.. soo aku da pusing2 sume.. da sevey2 barang2 menarik.. tp rase mcm tak perlu beli kot.. soo aku pon tak amek laa ape2 lg..

tp.. sampai je man.. baekk punye ayat power dia bg.. sampai aku terhasut.. dan total lost aku ade laa dlm 100++dolar gak.. tu pon seb bek tak terrbeli perfume td.. wohhh.. last2 hasil kutipan aku ialah.. 2 helai suar keje.. 2 rantai.. 1 tube.. 1 pierre cardin punye barang.. dan selai baju..

spatutnye aku bli selai baju je kan???

tp tape.. sumenye mmg puas ati.. (^___^)

0 k.o.m.e.n: