Lilypie Third Birthday tickers

t.a.d.e~a.p.e~m.e.n.a.r.i.k

Monday, April 26, 2010

ish.. mcm tak caye je.. blog ni da la tade ape menarik sgt.. da laa jarang update.. tp ade gak yg sudi jengok2.. time kaseh laa ye..

da 10 hari tak update.. bukan sengaje.. tp ni serius punye tade mende menarik nak cite..

last 2 wikens aritu.. axtvt aku start dgn tdo lambat di mlm jumaat.. ade laa dlm kol 3 4pg br tdo..

sabtu - bgn selambat yg mungkin.. iaitu dlm kol 12 ke 1 lebih aa...then mandi.. mkn biskot2.. minom air kosong.. masok bilik.. start berenang2 atas katil.. surf tenet laa.. layan muvi ke.. buat laa la pape yg patut.. sampai laaa ke mlm.. then br siap2 utk kuar dinner.. pastu blk mkn.. sambung dok atas katil.. sampai laa tdo..

ahad - jadual yg same ngan sabtu.. iaitu bgn lambat.. mandi.. mkn biskot2 or roti.. dok atas katil.. sampai mlm..

yee.. tu je xtvt aku utk 2 kali wiken.. gileeeee bosan tau tak.. mcm da sakit mental plak.. da la sedih tak dpt join trip derang gi trengganu sempena wedding pijo n yaya.. tgk gamba2 derang bejln2.. lg laa mental aku down.. heh.. nak wat confession ni.. aku siap nangis okeii.. mengenangkn nasib di perantauan.. haihh.. nk bejln2 pon tade mud.. blk2 pi shoping mall.. bile da pi shoping mall.. mule laa gatai2 nak prabih duit..

owh btw.. last friday gi tgk cite date night..


fuhhh.. mmg sgt bebaloi2.. sgt best.. dan sgt klaka... tgk wayang kat sini kan tak kene potong.. maksudnye disini.. muvie tu tade laa sensed2 pon.. tp byk laa bahase yg kurang sopan.. kalo kat mesia mesti dgr tuutt.. tuutt je kot.. soo spoil la skit nak tgk tu kan.. serius best.. gelak sampai tebatuk2.. rase mcm nak tgk lg skali.. tp malas la kan.. tp aku da siap donlod ni..

eh sbenanye tujuan aku update ni nak bgtau aku tade cite menarik utk di update.. for ur infomation.. da sbulan aku tak blk mesia ni wehh... last blk awal bln aritu mase tunang.. hohh.. mmg rekod paling lame aa stakat ni.. tak saba gile nak blk ni.. skang ni pojek mmg tgh peak time.. td pon blk lambat skit.. siap yg sorg tu kene blk awal.. sbb kol 10pm nak kene gi opis plak.. hopefully sumenye bejln lancar.. kenape?? supaye dpt laa aku pulang ke tanah air 7hb nnt.. fuuuhhh.. tanak laa menaruh harapan setinggi gunung sgt.. nnt tak dpt blk.. komfem sabtu ahad aku btol2 berenang atas katil.. berenang sbb penuh ngan air mate.. oh tidakk.. so skang kene wat2 cool jek.. gi keje relek2.. pretend mcm its ok.. takat sbulan tak blk tu no hal aaa.. cehh..

pastu ok laa.. nak gi layan muvi plak.. smlm da tgk skit cite dear john.. arini nak sambung lg.. cairr aa plak tgk john nih.. hohoho..

2 comments:

  1. date night mmg mabeles..:D
    ~sariey~

    ReplyDelete
  2. yupp.. sgt setuju sbb mmg sgt best!

    :D

    ReplyDelete