Lilypie Third Birthday tickers

a.l.l~o.u.t~p.u.n.y.e~w.i.k.e.n

Tuesday, March 16, 2010

wiken aritu adelah wiken yg best.. walopon sgt pack.. sgt memenatkan.. tp puas ati.. hehehe

ceritenye bermule mcm nih..

jumaat mlm.. flight dr spore to kl kol 1135pm.. sampai kl dlm kol 1245 gak kot.. bese laa nek airasia.. delay is normal.. then suppose nak tros grak gi ipoh.. tp tak jd.. soo tdo dulu.. sok pg br gerak..

dlm kol 530am da bgn n siap2.. kol 6 lebih da bertolak dr sk.. tp br je sampai kat area nak dkt desa waterpark tu.. tibe2 teigt ade barang yg pengantin pesan tetinggal.. tepakse laa patah blk.. soo dlm kol 7 sampai sk blk.. then da alang2 lambat tu.. kitorg pon singgah laa bekpes kat mekdi equine tu jap.. dlm 730am baru gerak..

kol 10am rasenye sampai ipoh.. then straight gi dewan tmpt kenduri reha n aro.. kitorg kene gi anta banting..

ni la rupe bantingnye..

soo after da tlg pasangkan banting ( aku tlg tgk je actually).. then reha anta aku gi homestay pompuan.. mase tu blom kol 11 lg rasenye.. sampai2 jek.. derang sume da besiap.. sume siap cpat2 sbb lapa.. huhu.. so aku pon klam kabut la jugak siap..

@homestay, ala2 gamba raye plak..

then bekumpul kat homestay laki plak.. tunggu lelaki besiap lg lame dr tunggu pompuan besiap.. huhh sampai la kol 1230 lebih rasenye.. baru gerak.. sampai dewan.. elok2 je timing ngan pengantin sampai.. soo lepas da mkn2.. relek2 sambil tunggu turn nak amek gamba ngan aro n reha..

aimi, m.e, azie, maria & ina

besame pengantin..

lame la jugak dok kat situ.. sampai nak dkt kol 3.. then derang ajak gi ikot pengantin wat outdoor photoshoot.. tp blk homestay dulu.. mandi n tuka baju.. kol 4 lebih br gerak gi taman dr.. kitorg gi amek gamba kat taman jepun.. lawa gak tmpt tu.. mmg rase mcm kat jepun.. walopon aku tak penah gi jepun.. hehehe..

m.e & meneh @ taman jepun

lg pemandangan kat taman jepun, ipoh

then elok je sudah amek2 gamba.. hujan pon turun.. so kitorg pon blk la ke homestay blk utk relek2.. kol 830pm gerak gi umah reha plak.. ade acare potong pulut.. so sampai2.. dinner jap.. then lepak2 sampai kol 10 lebih kot.. bertolak la kitorg blk ke kl.. tp singgah batu gajah umah meneh jap.. dia nak amek barang.. cincai2 dlm kol 230am kot br sampai sk..

m.e & reha.. be4 acare potong pulut kuning..

esok nye plak.. kol 1030 camtu da bgn.. siap2 utk pegi wedding ajis n maya plak.. kene pegi awal sbb teman pengapit.. heheh

so mule2 pegi kat tmpt pengantin besiap.. kat area bangi rasenye.. sampai sane pon pengantin still besiap lg.. patutnye kol 1230 bajet nak sampai kajang.. tp rasenye 1230 br gerak dr bangi.. sampai kajang dlm kol 1 laa.. pastu acare mkn2.. n borak2.. pastu ade pemintaan dr ajis.. soh kitorg stay sampai ptg.. ajak join outdoor photoshoot lg.. patutnye kol 4 nak gerak.. tp last2 kol 5 kot br gerak dr kajang..

wat photoshoot kat putrajaya.. kat shangrila hotel kat atas bukit tu.. lawa gak tmpt dia.. rumput cantik je hijau.. tp sayang sbb baru pas ujan.. takle nak golek2 atas rumput.. sbb basah.. then amek2 gamba sampai laa bateri sume camera kong.. dlm kol 715pm gak baru setel.. time ni tekak aku da start gatai2 dah.. dah batuk2 manje dah..

then tros gerak blk sk.. mandi n siap2.. mkn mlm.. n kol 830pm tros gerak gi airport.. flight aku kol 10.05pm.. kat airport br aku terase sgt2 exhausted.. dlm flight mmg tesengguk2 jek.. sampai singapore dlm kol 11 lebih.. mule2 aku bajet nak nek train blk ke bedok.. tp sbb penat sgt n nak cpat sampai.. tros amek cab jek..

esok pg nye.. iaitu isnin.. aku tros msg boss no 2.. bgtau aku demam n kehilangan suare.. nak ckp pon sekse.. tekak rase mcm bengkak sgt.. lalu bercuti lah aku isnin aritu.. badan lemau je rase..

ni lah xtvt aku wiken aritu.. sgt pack.. walopon penat tp best n puas ati..

to

ajis-*-maya



&

aro-*-reha



slamat pengantin baru..

eh rase pelik jek wish kat korg cani.. huhu anyway.. smoge bekekalan hingge ke akhir hayat.. berbahagia sehingge ke anak cucu.. dimurahkan rezeki dan panjang umur.. n yg penting jugak.. doakan aku dpt ikot jejak langkat korg cpat2.. hohoho~~

eh bile aku kire2 blk kan.. utk taun ni.. maksudnye sampai ujung taun ni.. ade laa dlm 10 wedding lg nak kene pegi.. huishh.. tu br utk yg aku da tau jek.. kot2 ade last minit buat suprise jemput.. tatau la plak kan.. tape rakan2.. sile jln dulu..

p/s - aku baru pasan.. tak byk amek gamba kat umah ajis.. alahaii..

eh ade lg nak sambung.. skang ni aku tgh sakit tekak.. n batuk2.. pastu man ckp.. man iaitu hosmet aku kat singapore.. man tu pompuan ek.. jgn tekejut plak.. haa sambung blk ape man nak ckp.. dia bg petua kat aku.. petua utk ilangkan sakit tekak adelah.. mkn aiskrim vanilla.. siap specific plak tu.. perise vanilla okei.. aku pon terus tepengaruh.. lepas dinner td ajak man singgah mekdi.. bli aiskrim.. time mkn tu mmg ilang sekejap batuk aku.. wahh mcm bekesan.. tp da sampai umah ni.. da start batok blk.. jgn mlm ni takle tdo plak sudah lah..

man.. petua ko ni bia btol man...

1 comment:

  1. hihihi..dahsyat la babe~pkai batery energizer ek?
    Anyway..thanks for coming!!

    ReplyDelete