Lilypie Third Birthday tickers

s.p.l.a.s.h.h.h

Friday, November 13, 2009

arini kat sini bole kate ujan sepanjang ari.. eh ke mmg musim ujan skang ni? ye la kan.. kat mesia dok banjir2 jek.. hmm ok ok..

soo kejadian splash yg pertame.. time nak lunch td.. ujan tgh lebat.. aku ikot ade lg 2org girls utk gi lunch.. soo kitorg pon lalu bawah jln yg berbumbung.. dgn berhati2.. utk menuju ke mrt station.. tibe2.. lalu lah seketul teksi yg bawak laju pastu pegi lalu kat air betakung lalu men'splash'kn air tu ke arah kitorg.. yarobi.. basah la jugak suar aku.. tp seb bek tak kritikal.. but still.. bertakung gak aaa air dlm kasut aku.. suar pon betompok2 jek.. demm btol.. yg sorg tu jln depan skali agak terok kene simbah.. muke pon kene skit.. sian jek.. tp seb bek dia pakai baju kaler itam.. so xnampak sgt aa..

kejadian splash yg kedua.. mase blk keje plak.. sampai2 kat mrt station.. aku saje dok relek2 dulu.. bg 2 3 train lepas.. malas nak sesak2 sgt.. soo tgh dok relek sambil belek2 hp.. kat seblah aku ade sorg pompuan tgh men gem kat fon dia.. mcm men diner dash jek.. geram plak aku tgk.. huhuh.. hah tibe2.. aku ade nampak mcm kelibat org lalu pastu splash kan air ke arah aku dan pompuan tu (splash kalinih mcm renjis gune jari je).. tp kene muke aaa kan.. pastu mamat tu nyorok blakang tiang plak.. aku da pelik laa.. apehal nak renjis2 sampai kene muke org plak.. pastu yg pompuan seblah aku tu tecari2 jap dr mane dtgnye sumber air tu.. pastu sambung men gem.. last2 laki tu kuar dr tmpt persembunyian.. gi cuit kat pompuan tu.. gelak2.. owh.. gefren dia rupenye.. manje btol permainan derang.. renjis2 air kat station mrt sampai kene muke org lain.. apehal??

ok la.. itu sahaje cerite.. minggu ni tak blk.. esok plan nak tgk wayang.. wuhu.. nak bejln2 sakan takle lg.. duit blanje terhad.. wuwuwu

aishh.. mlm masih mude.. mate da berat ni.. aku da plan nak tdo lambat2.. nak bgn sok pon lambat2.. mate.. betahannn..

0 k.o.m.e.n: