Lilypie Third Birthday tickers

m.a.a.f~d.i.p.i.n.t.a

Saturday, August 22, 2009

slamat berpuasa semua.. mintak maaf sgale silap..

cam tak caye jek da masok bulan ramadhan ni.. baru jek rase blk perlis sambut raye kat sane.. tibe2 da nak raye blk.. laju gak mase belalu..

di kesempatan ni aku just nak bgtau.. aku da delete part cite about someone kat previous entry.. bahaye gak bile cite samar2 ni.. lg mendatangkan spekulasi.. tak pasal2 org yg tade kene mengene da terase.. lgpon.. aku rase slame ni aku jarang cite psl org lain kot kat blog ni.. sumenye cite hal aku jek.. soo its better just cite psl sendiri or bende2 len yg tak memudaratkan org lain.. tak pon.. kalo tak puas ati.. aku tulih je name org tu terang2an.. heheh

ok la.. itu sahaje update di hari pertama ramadhan 2009.. kepade kaum lelaki.. smoge puase penoh okei.. kepade kaum pompuan.. gud luck utk pose penoh.. huhu maafkan salah silap daku ye.. halalkan yg terrambik, terrlebih, terrrkurang..

0 k.o.m.e.n: