Lilypie Third Birthday tickers

h.a.i.i.i.h.h.h.h.h.h.h

Monday, August 31, 2009

lame tak update ni.. lebih kuang sminggu skali plak br nak update..

arini rase sgt haaihh.. haa tu la prasaannye.. haiih.. nak kate sedih tak.. suke tak.. marah tak.. tp haiiihhh.. paham tak haihhh tu cane?? mcm tak terkate.. mcm ko tgk budak kecik yg amat nakal rase mcm nak lempang tp tak bole sbb anak org.. heheh so just gigit bibir dan haaiiihhh... ok last2.. haaaiihhh...

skang tgh mud nak cite psl sifat aku.. aku ni jenis kalo ade masalah.. susah nak simpan sorg2.. mesti nak kene luahkan kat sape2.. bg lepas sume.. sbb kalo aku biar dlm kpale otak.. mmg cpat je pk bukan2.. sume negative.. tp taklaa apply kat every masalah kan.. patut2 la.. salah satu sbb aku suke cite kat org.. aku nak dpt pandangan dr sudut lain plak.. contoh kalo masalah cinte.. kalo cite kt pompuan ngan laki.. outcome dia mmg tak sama.. so dlm mase yg same.. dpt gak laa memahami 2 2 pihak kan.. cecewahh.. tp tu la.. pandangan org ni kadang2 bende yg mmg kite tak tepk n mmg relevan dpd ape yg kite dok pk.. ade sape2 setuju tak? hehe

skang ni aku ade prasaan tak best.. nak kate ade masalah tak jugak.. ehh tp mcm consider masalah.. tp.. masalah aku ialah utk cube tak memikirkan prob tu.. haa tatau la konsep ape nih.. aku da cube tanak pk langsong.. nak buang jauh2.. tp rase mcm ade bende yg betanduk tu dok dlm kpale yg buat aku lg tepk.. rase mcm nak sakit jiwe plak.. hadeehh.. puas aku saiko diri sendiri utk tak pk psl tu.. tp.. (ala2 drama punye tp).. tp ape pon aku tatau..

baiklah.. mari cube lupekan masalah itu sebentar.. walopon serius tade idea nak tuka topik ape.. ermm.. harini da genap 52 taun malaysia merdeka.. MERDEKA!!!.. errmm.. merdeka.. time ni merdeka kene bln pose plak ek.. kesian sape2 yg masok perbarisan tu.. sure extra penat.. merdeka.. ape lg nak cite psl merdeka ni.. malas aa nak pk.. yg penting aku besyukur dok kat mesia.. alhamdullillahh..

sbg penutup.. aku letak gamba yg tade kene mengene dgn topik..

2nd, 5th, 3rd & 4th

derang ni anak2 kepade mak ngan bapak aku.. yg 1st tade.. sbb dia da kawen.. dia tak buat keje2 canih.. yg budak2 tu pakai sume koleksi spek bpk aku yg besar dan berat.. dolu2 punye spek.. owh except yg no 4th tu pakai.. tu sunglass mak aku punye yg cermin da tinggal seblah je..

aku start menaip dr kol 12.38am.. now da kol 2.06am.. lame gile pk nak buat entry nih..

3 comments:

  1. hahaha... nice n cute pics of siblings..

    ni mesti time2 kebosanan...

    comel adik ko pakai sunglases tinggal sebelah tuh...

    MERDEKA!

    ReplyDelete
  2. ami -> hihi time kaseh.. jom karok mi!

    fawaz -> agak bosan laa jugak time tu.. hahah adik aku je comel? aku??

    ReplyDelete