Lilypie Third Birthday tickers

4~i.n~1~d.a.y

Saturday, May 16, 2009

arini.. me and him ade mission.. iaitu utk cari bli barang2 persediaan utk gi sydney.. aku nak cari sock, kasut, sling bag and mende alah lilit kat leher tu.. soo kitorg kuar umah dlm kol 1130 la kot.. mule2 gi mkn jap kat mamak azwath.. pastu mulekan perjln ke one utama..


o.n.e u.t.a.m.a

sampai2 je.. kitorg tros mulekan misi mencari.. puas laa masok butik2 kasut n searching for sling bag.. tawaf punye tawaf.. wing baru wing lame.. aihh tade yg bekenan pon.. kasut plak.. yg adidas or nike.. kalo da bekenan.. harge mesti laa 200-300++.. adoii.. bajet akak 150 je.. heheh malas aa nak bli yg mahal.. pakai skali skale jek.. pastu susah btol nak cari sling bag yg menarik.. soo lepas tapak kaki da agak2 lenguh.. kitorg decide utk gi sunway pyramid plak..


s.u.n.w.a.y p.y.r.a.m.i.d

seb bek laa kat sini senang nak cari paking.. i loikkkee.. pastu jln2.. sevey2 lg.. masok kedai mahal2(mahal bg aku laa).. mcm esprit, elle, mng, topshop dan mane2 kedai yg aku nampak ade jual bag n kasut.. tp mmg tak menarik sgt.. da la kurang menarik.. harge agak mahal.. last2 tegerak ati nak tgk kat parkson.. sbb mcm ade sale.. pastu tejumpe sling bag polo house 50%.. tak laa cantik sgt.. tp bole diterime laa.. soo aku mark dulu bag ni.. then troskan pejlnan cari kasut plak.. masok studio r.. ade satu kasut reebok kaler putih.. simple je.. 100++ kot.. tak igt dah.. then ade satu kasut adidas.. lawa la.. tp kaler stripe dia cam ijau kekuningan skit.. harge 200++ kot.. satu lg da lawa.. tp putih pink plak.. adeii.. soo mcm tape aa.. mark je dulu.. jalan laggiii.. setelah penat bejln.. kami pon rehat minom2 kat stabak jap.. pastu sambung blk jln.. then aku tegerak laa hati nak masok kedai bata.. last2 tenampak kasut power yg design ala2 adidas td tp kaler putih biru.. dan yg menarik nye.. harge dia 50hengget je.. huhu tros la aku menerai2.. dan tros bli jek.. pastu sambung mission tgk bag.. owh si dia tu pon mencari jaket gak.. tp masok kedai winter time n universal traveller tade jumpe jaket menarik.. sume stok baju tmpt salji2 jek.. then ade satu bag kat warehouse.. simple tp besar dan lg murah dr bag kat parkson tu.. tp mcm besar la plak.. soo tak jd.. last2 sbb tak larat da.. amek je bag parkson.. pastu dia tak puas ati.. nak cari jaket gak.. kitorg pon meneruskan mission ke alamanda..


a.l.a.m.a.n.d.a

sampai2 jek tros masok kedai baju winter.. pon tade jaket yg menarik.. pastu yg lilit kat leher tu.. ape tah org panggil.. tah byk pon choice.. pastu sbb tanak rase besalah sgt.. pegi la watson bli bedak n pencuci muke.. pastu beralih arah ke jj equine park plak..


j.j e.q.u.i.n.e

kitorg sevey kat dlm jj dulu.. tak byk choice gak.. pegi winter time pon tak menarik.. last2 bli lilit2 tu je kat situ.. pastu da hampir nak balik ni.. tepk nak tgk kat ready 2 suit punye kedai.. rupenye byk gile jaket kat situ.. bole laa takat utk winter kat sydney je kot.. sampai pening2 plak tatau nak pilih yg mane.. soo kesimpulan nye.. last2 bli jaket kat situ je.. and for ur info.. kasut power yg aku bli tu ade gak kat kedai bata kat jj ni..

ape yg ingin aku sampai kan disini ialah.. jgn memuja bulan dan bintang di langit.. sesungguhnye rumput yg dipijak lg bagus.. perabih minyak + touchngo aku je pegi sampai ou la.. sunway pyramid la.. alamanda la.. last2 kat jj equine pon ade.. kalo bgn kol 3 ptg.. kol 4 komfem da abih shoping nye laa.. punye laa penat kaki aku arinih.. pusing2 sume.. tu pon mase kat ou ade pasang niat nak gi mid valley.. huii seb bek laa tak pegi.. da laa nak cari parking kat situ sampai stengah jam.. soo lega da dpt bli sume2 ni.. da la dpt bli yg murah2 je.. save bajet aku.. heheh pasni tinggal nak tuka duit n paking barang2 jek n ready to goo.. feewww..

setelah penat seharian aku kuar arini.. mlm ni aku hampe.. hampe sbb akim tak menang af7.. ohh sedehh.. time ac nak umumkan pemenang tu.. bedebo2 rase.. tp bile dpt tau akim no 3.. tros da tade prasaan excited.. rase mcm.. kalo aril menang.. owhh aril.. ok.. kalo hafiz menang pon mcm ok hafiz menang.. ok ok.. bkn laa kate derang tak layak.. aku rase layak laa jugak.. they deserve to be in the final.. tp dr segi personaliti.. i loike akim better.. hehe taste manusia ni bebeze2 kan.. soo nak wat cane.. congratss to all the finalist.. have a great future in the persada seni.. cewahh.. jd pengulas plak..

orait laa.. sampai sini je.. aku da lemau da ni.. penat gile.. nak tdo.. sok nak kene bgn pg menemani emak bejln2 plak..

niteeee...

2 comments:

  1. akim ok gak. tp td pecah2 sore die nyanyi bencinte tu. tapi kadang2 aku rasa akim tu mcm slay la weh. apsal tah. ade iras2 kot pastu slay mcm pnah je wat rmbut camtu. pastu akim suke pakai slua ketat2. kdg2 ternampak..errr..takde pape..

    akim better than aril la td. kan kan? afis tu bosan. dan af td mmg bosan tahap ape tah. tensen aku tengok.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete