Lilypie Third Birthday tickers

n.e.x.t~v.i.c.t.i.m

Sunday, March 8, 2009

on de way blk semban tghari td ujan jek.. kalo tak lebat pon.. mesti rintik2.. ish ishh.. mujor tak banjir kat senawang ni..

arini aku bawak balik binatang perliharaan baru aku.. baru bawak blk kejap je.. da 2 org jd mangse pet aku ni... aku tgh melepek atas katil ni.. so position mcm tak best utk menaip panjang2.. aku pon malas nak cite panjang2.. jd aku tunjuk je laa gamba mangse2 pet aku ni..

mangse pertame : amirin

skali telan mcm da bole tros sampai ekor jek.. huhu

bole tdo plak dia nih..



mangsa kedua : spiderman

cube bergelut utk menyelamatkan diri..

tetapi tidak bejaye.. tgk la muke bangge si ular itu..

aritu aku bli ular ni harge 15hengget.. tp arini harge da jd 9.90 jekk.. tros aku pesan lg 2 kat si dia yg kebetulan gi ikea lg.. huhuh satu kakak aku nak.. utk bg amirin main bile besar nnt.. satu lg aku nak letak kat umah ni.. supaye adik2 aku tak mintak yg aku punye.. heheh

ok tu je cite.. aku nak layan raje lawak kat utube plak.. aritu tak sempat tgk yg minggu be4 final.. final pn tak tgk lg..

sape yg undi "saye mitok maaf" tu??? huhh!!!

6 comments:

  1. wah rin kalau ko tau sape2 nak gi ikea lagi aku nak pesan 2!!!!

    ReplyDelete
  2. hahaha.. mungkin aku tak pegi buat mase tedekat ni kot.. mungkin jek.. nak senang ko buat entry baru.. pesan kat sape2 yg nak pegi.. bli 2 ulaq utk ko.. huhuh

    ReplyDelete
  3. yg spiderman tu mmg betul2 takut ke? muka mcm cuak gile je..haha

    ReplyDelete
  4. memang giler cam anaconda siot..

    kesian lak aku tgk baby tuh..

    terasa seperti ingin menyelamatkannya..chewaahh..

    huhu..

    p/s : comel nye baby tuh..rasa nak picit2 cuping telinge dia..hehe..~

    ReplyDelete
  5. aku rs pasni entry akan penuh dgn mangsa ular ko ni reen...sib baik ular ni xmenjalar di rumah ktorg...

    ReplyDelete
  6. lyter -> hoho.. lakonan yg bekesan.. sape2 nak amek adik aku blakon bole la.. huhu

    lels -> kesian ke? baby tu tdo dgn nyenyak.. tade efek pon ular kat seblah dia.. hehe

    apih -> ehehe takle letak byk2.. bosan plak org tgk nnt.. huhu kat umah ko ade je ular.. tp tak kuar bilik lg..

    ReplyDelete