Lilypie Third Birthday tickers

t.e.l.i.o.r

Saturday, February 14, 2009

aku rase.. aku mkn byk laa skang ni.. mcm smalam..

seblom gi keje(kat umah) - roti 2 keping
seblom gi keje(kat mamak) - indo mee
blk keje - roti bakar 3 keping cicah mushroom sup
mlm time tgk raje lawak - mihun sup
pg around kol 2 lebih kot - beger stall

huiishh.. byk tak??

arini before aku blk semban aku mkn roti 4 keping.. sampai je umah.. mak aku bli kuih2 plak.. mkn putu bambu (btol ke name ni?) bape ketol tah.. then mlm makan nasik lauk ikan masin masak asam pedas ngan sup sayor bayam..

skang ni aku da telior teigtkan asam pedas td.. pastu perot cam lapa cam byk je area2 kosong yg bole diisi lg.. pastu aku nak gi turun mkn nasik skang.. bai..

**************updated***************

td aku da mkn sambil tgk tv.. skang perot aku terase begitu full sbb mkn td tak teragak2 dan mmg mengikot nafsu.. adeh..

13 comments:

  1. org kata kalo byk mkn maknanya kita ni bahagia.hahahaa

    ReplyDelete
  2. ko kata ko makan banyak kan?
    aku pun teringat mcm aku pun mkn banyak.
    pastu lebih sedih aku rasa aku makin gemuk. sedih siot.

    ReplyDelete
  3. apih -> hoo.. bahagia ke?? erm.. no komen..

    pest -> kadang2 kalo musim tentera jepun nak dtg.. aku mmg byk mkn pon.. hohoho

    ReplyDelete
  4. huuuu best nyer dapat makan..tapi kan sejak2 aku dapat result medical check up ri jumaat lepas..kolesterol aku tggi sikit dari julat yg sepatutnyer(5.7 sepatutnyer <5.2)..haruskah aku mula rasa bersalah untuk makan???

    ReplyDelete
  5. aino -> hohh!! bia benar?? tang mane ko simpan kolestrol ni? tak nampak pon..

    ikot nasihat aku.. tidak perlu rase besalah.. hohoho

    ReplyDelete
  6. aino.....aku pun kolesterol tinggi jugaaaakkkk!!!!

    tp aku bantai je semua jenis makanan!

    kpd cik reen...mkn la byk2 selagi bernafsuuuu..??nafsu???nafsu mkn la wei

    ReplyDelete
  7. mkn byk sket...
    ko tuh cikeding jer..
    :p

    ReplyDelete
  8. br sikit tu makan.. blh makan lagi tu.. ko makan la pulak nasi 4 pinggan sejam..

    ReplyDelete
  9. asal bukan nasi = tak banyak langsung

    ReplyDelete
  10. farih -> ye laa.. tau laa nafsu mkn.. haiisshh

    shy -> aik.. aku yg cikeding?? ko tu cikediss..

    ajis -> compare ngan ko mmg laa skit.. cube compare ngan hamster ko tgk..

    mus -> roti tu da same khasiat ngan nasik laa kan? kan?

    ReplyDelete
  11. makan banyak sebab tgh bendera merah kot nih..

    huhu~

    ReplyDelete
  12. bendera aku pun hampir tiba ni. aku terasa simptom buncit di uterus. aku benci.

    ReplyDelete
  13. lels & pest -> haa tu aa.. aku rase ketibaan nye tak lame lg ni..

    ReplyDelete