Lilypie Third Birthday tickers

t.a.k~s.a.b.o.n.y.e!

Wednesday, February 18, 2009

this week kan.. 3 days in a row aku gi alamanda.. alang2 tu tanak cukop2 kan sminggu tros ke?? hohoho

ahad mlm - gi karok ngan maria, azie n kiah.. melepas gian..
isnin mlm - gi mph cari buku malaysia kita n jln2 sorg2..
slase mlm - gi tgk muvi upin n ipin with him, ajis, oren, aro n farih..

mlm ni tanak gi lg ke? mlm sok?? hmm cukop2 laa tu.. spatutnye aku stadi skang ni.. tp tah cemane leh terbukak plak blogger.com ni lalu menaip2 plak disini.. pening laa aku dok bace buku ni.. sakit mate kalo konsentrate lame2 ( alasan smate2).. soo kene laa diselang seli ngan wat mende len kan..

ok stop jap.. nak stadi.. (o_o) muke tekun ni..

ok sambung blk.. aku br dpt call dr kakak aku td.. dia ckp sok dia branak kol 8 pg.. degil plak baby tu tanak kuar sendiri.. alaaa tp aku takle nk blk pon.. sbb sabtu ni ade exam.. soo setelkn exam dulu br blk kot.. wuuuuu excitednyee... cant wait.. cant waitt...

tibe2 ai yg nebes apehal?

5 comments:

  1. skang da page 116.. itupon setelah skip sratus page kot.. hahaha

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. ingat tak sabo mao amekk ekzemm..

    chayookk reen..

    hmm..

    jgn lupa nanti sms kan segala jawapan yang BETUL sahaja kat aku eh..

    ko je lah harapan aku utk jawab ekzem nih..

    huhu..~

    p/s : nak blutut pun boley..satu kawasan je kan..??huhu..

    ReplyDelete
  4. hohoh.. tak saba nak abis exam ade laa..

    wahh.. kalo nak tunggu jawapan yg betol.. mmg tak sms laa jawabnye.. huhuuh

    ReplyDelete