Lilypie Third Birthday tickers

p.e.m.b.u.k.a 2.0.0.9

Saturday, January 3, 2009

spatut nye arini aku nak gi ikea.. bli brg2 utk kakak aku.. kononnye nak gi kol 10 or 11 laa.. sbb nak senang cari paking.. last2 bukak mate da kol 12lebih.. huhu skang pon still ujan lg.. sejuk je.. best gilee kalo tdo.. soo.. plan ke ikea akan di postpone ke besok.. arini nak cite psl 1st January 2009..

seperti entry dibawah telah menyatakan.. mlm nu yer gi putrajaya yg tade bunge api.. susah aku nak trime kenyataan ni.. tp tepakse gak.. siang nye kitorg da ade plan.. utk pegi ke PD.. sepatutnye kol 9 nak gerak.. tp last2 kol 10lebih gak kot br gerak.. hishh.. mule2 kitorg kumpul kat hentian nilai.. bekpes2 jap.. then dlm kol 11am lebih start gerak ke pd..



kitorg sampai area pd dlm kol 1230 kot.. cincai2 laa tu.. as expected.. telok kemang sgt ramai gileee org.. nak cari paking pon susah.. mule2.. kete aku (me, him, elmo n emmy) and kete jemey( jemey, matshuk, maria n hazim) da park da kat tepi jln.. pasrah je nak gi telok kemang.. sbb katenye kat situ je byk aktvt bole buat.. aku ikot je.. sbb aku pon tak igt last time dtg pd bile.. kitorg siap da bawak kuar sume barang n da jln pon nak menuju ke pantai.. tp tak laa jln jauh lg.. time ni plak kete2 lain gi cari pantai lain.. soo br jln skit.. derang call ckp ade tmpt lg better yg tak ramai org.. soo.. kitorg pon patah blk menuju ke kete..

pegi kat derang yg da tunggu tepi jln.. pastu tros gerak ke next pantai.. hmmm.. agak ok.. byk pokok2 yg rendang.. tak panas sgt.. n tak ramai org pon.. tapiii.. mari lihat ape ghopenye pantai kat situ..


hitam jee tepi pantai tu..

dengan bau yg agak yakeekkk.. pemandangan pon agak yakeekk.. ade laa pantai yg ok kat situ.. tp kene jln jauh gak aa.. tp bau dia mmg tak best.. tak sanggup nak mandi weii.. soo kitorg pon decide utk pegi tmpt len plak... aku pon tak sure sgt name pantai ni.. tp pantai cermin kot.. haa kat sini pantai da ok.. org pon tak ramai.. tp masalah problem nye plak.. pokok tak byk.. time tu pon da kol 1 kot.. ala2 matahari tepat di atas kepale kan.. pasir dia mmg panas.. pastu sumeorg pon da pasrah.. on je laa.. kene laa jln jauh skit.. sbb nak cari tmpt beteduh.. siap pasang khemah.. best2.. tp tak sempat nak lepak2 dlm khemah pon.. sbb kat tmpt tu teduh.. tp bahang.. kalo gi tgh2 laut.. air sejuk.. angin pon sejuk.. n tak panas plak..

time kat sini tak sempat laa aku nak kuarkan camera.. soo tade laa gamba.. nnt tunggu amek dr apih.. aku upload lg..

soo cincai2.. kitorg pon mandi2.. dpt gak nek banana boat.. tp tak best sgt.. sbb tak laju.. pastu time jatuh tu mmg aku panik.. sbb tangan tesangkut.. dan kesannye.. arini aku rase lebam dan sengal di beberape tmpt.. dlm kol 4pm kitorg da gerak blk kot.. on de way blk.. ade beberape kete gi bagan lalang.. tp kitorg tak join.. sbb mlm aku ade hal plak.. blk tu singgah mkn kat hentian seremban jap.. then tros blk.. sampai umah dlm 730pm gak laa kot..

tros aku mandi2.. siap.. kuar gi jj.. igt nak bli ciskek.. tp abih plak.. last2 bli eskem jek.. bli eskem utk di bawak ke umah dayang.. sbb dia wat housewarming party ala2 pot luck.. aku sampai lambat skit laa.. kol 9 lebih da.. kat sane lepak2 mkn jek.. aku sempat mkn roti jale n spageti n ciken wing.. ade lg piza n pie tak sempat nak rase.. yg aku tensennye gi sini.. seketol gamba pon tak amek.. lupee sgt.. sebok mkn2 n gosip2.. last2 sume da nak blk.. da laa jarang lepak same2.. pastu gamba pon tade.. haihh.. ini tidak bole jd.. ok.. pas da setel sume.. dlm kol 10 lebih kami pon gerak blk.. agak penat laaa.. sbb dr pg bejln.. berenang2 kat pd tu pon da abih tenage byk dah.. heheh

soo.. inilah pembuka taun baru aku.. sgt menarik.. awal2 je da ade aktvt..

harap2 taun ni bole buat lg byk aktvt..

harap2 taun ni bole dpt pojek or dpt keje yg best2..

harap2 taun ni dpt satu kepastian tentang mase depan..

harap2 taun ni bole jd seseorg yg better dr taun lepas..

harap2 taun ni penuh dgn joy n happiness..

insya Allah...

7 comments:

  1. aku suggest next time g la kt area rumah api(kt2 ngn kem tentera)..kt ctu pantai dia lg cantek dari teluk kemang..

    ReplyDelete
  2. haa.. aku gi tu ade gak lalu tmpt2 tentera.. tatau laa btol ke tak.. pantai dia mmg ok.. tp tade pokok2 utk berlindung.. heheh

    ReplyDelete
  3. apsl gmbr laki sume dr blkg?? lg mnarik kalo pndg dr blkg eh?

    gmbr pompuan plk sume dr dpn..lg mnarik kalo pndg dr dpn ke??

    hehe...

    ReplyDelete
  4. lyter -> bkn begitu.. laki tidak menarik dipandang dr depan kottt.. hahahha di tambah lg dgn candid kan..

    bab pompuan plak.. no komen! hahah

    ReplyDelete
  5. bestnyeeeee~~~tepek la gambar byk2 reen~~xpuas nk tgk..

    ReplyDelete
  6. haa reen..maya xpuas ati tuh..dia nk tgk muka aku tp xdpt..hehe

    ReplyDelete
  7. maya -> alamak.. gamba tak amek lg dr apih de tuan camera canggih.. heheh nnt ek..

    lyter -> errk.. :|

    ReplyDelete