Lilypie Third Birthday tickers

r.e.e.n.d.u.l.a.a

Friday, December 12, 2008

heelluuwww.... helluuww...

aku br blk dr senawang ari rabu aritu.. tp tak sempat2 nak update blog.. sbb gerak dr senawang pon da mlm.. then hari kamis plak gi ikea.. mencari barang n mencari pasal utk menghabiskan duit yg da nak kering nih.. hehh.. ni laa antare hasilnye..



lame tak update ni.. mcm2 rase nak cite.. skang nak cite psl encek oc plak..

ermm.. stat cuti aritu.. oc da kene tinggal kat senawang.. :( sedey gak.. mase on de way nak blk sini.. dlm kete aku cam tak rase pape pon.. cam ok jek.. tp sampai je kat umah.. aku tros tengiang2 oc nye suare.. sbb slalu kalo aku blk keje or blk dr memane.. bile oc dgr je bunyi kete aku.. dia da stat ngiau.. soo.. bile masuk je umah.. aku tros tepandang bwh tangge tmpt letak cage oc dulu..


k.o.s.o.n.g

kosong je tmpt ni skang.. sayu je bile tepandang spot ni.. tebyg2 je oc ade kat situ..

hari2 terakhir oc kat umah aku..

rase sunyi plak umah ni tade bunyi ngiau ngiau.. rindu la plak kat oc.. da laa mase cuti aritu.. time aku kat pc.. tgh surf2.. oc dok kat atas ribe aku.. pastu dia tdo.. time aku kt bilik tgh sebok jahit.. oc gi tepi katil.. tdo kat situ.. dia cam tdo kat mane aku ade.. r.e.e.n.d.u.l.a.a.a.a.a.a

ni plak aksi2 tdo oc mase kat umah senawang.. sedap btol dia tdo.. bunyi bising2 mesin jahit pon dia leh tdo sampai nak jatuh katil.. heheh


aksi di atas riba..

aksi dlm bilik jahit.. sile ignore keadaan bilik yg agak besepah..

hmmm.. rindunyeehhhh!

okei cite len plak..

masih igtkah mission aku nak siapkan langsir?? mahu lihatkah apekah hasilnye?? kalo tamo pon.. aku nak share gak.. sbb ni lah hasil pertame aku dlm cobaan utk membuat langsir.. tp be4 tu nak cite skit.. aku igtkan senang je nak jahit.. sbb cam jahit lurus2 je kan.. jahit kiri.. jahit kanan.. jahit bawah.. sambung2 skit.. siap!.. tp rupenye.. agak complicated la jugak.. sakit2 gak bahu ngan pinggang.. tp tape.. disbbkan aku yg offer diri utk buat.. n mmg rajin pon nak wat.. soo.. ikhlas laa.. tp kalo nak banje dominos ke.. ape2 ke.. i terime jek.. hehehe disbbkn ini adelah percobaan yg pertame.. jgn laa expect yg indah2 belake.. sesungguhnye saye budak baru belaja.. dan.. utk penutup entry kalinih.. saye mempersembahkan.. hasil jahitan saye yg dibantu oleh emak yg juge rajin utk menolong dan memberi tunjuk ajar.. time kaseh mak..

tadaaa...



ade sape2 nak tempah?? sori kedai da tutup.. huhu

11 comments:

  1. hehe.. comel! tp da tade kat sini.. kene tinggai kat kampong.. wuwuwu :((

    ReplyDelete
  2. waa... makin remaja kucing ko tuh.. hehehe.. nape ko tinggalkan di umah pintu otomatik tuh.. ahahaha..

    cheee... teror ar buat langsir..
    leh bukak bisnes kecil kecilan nih.. ehehee

    ReplyDelete
  3. nape kene tinggai kat kampong? erkk..

    sbb dia lebih bahagia disane kot.. heeee

    huuu terer ek fawaz?? tu aa.. time aku jahit pon aku imagine aku jd tukang jahit langgsir satu hari nnt.. huhu

    ReplyDelete
  4. nape oc lg besar dr mot?
    ko bg mkn pe smpi beso cm2?
    aku tensi tgk mot kecik je... huhuu~

    ReplyDelete
  5. huhu.. mot tu mmg spesis kecik kot.. aku bg mknan kucing je laa.. tp lebih kasih sayang kot.. ko kan slalu pukol mot.. tu psl dia tebantut.. heheh

    ReplyDelete
  6. cantik gile langsir kamu..

    terer gile menjahit nih..

    gud2..

    bukak bisnes lah cik reen oit..

    =)

    ReplyDelete
  7. thanks lelss.. nampak gamba kecik ok la kot.. kalo tgk btol2.. byk gak yg fail..huhu

    tu aa.. sok2 da benti dr kampeni ni.. aku bukak bisnes langsir aa.. hehehe

    ReplyDelete
  8. ct toncet..e.ee..e..sejak bile ko pandai menjahit2 neh... tak sangkee..
    haha...


    - zura kwn derjah 4,5,6 hihi..-

    ReplyDelete
  9. zura -> woo wooo.. tu bakat tependam tau.. sejak dajah 4 5 6 pon aku da reti jahit.. hahaha

    ReplyDelete