Lilypie Third Birthday tickers

k.h.a.s~u.t.k~a.p.e.t

Wednesday, October 29, 2008

Assalamualaikum encek mohd abdul ahmad nor apet..

tahniah diatas usehe gigih anda utk mengompile soklan yg ade 48juta ni utk aku n reha jawab..

adekah ko sedar.. bile aku paste soklan ni kat word.. ianya sebyk 7 pages!!??

adekah ko sgt2 bosan menyebabkan ko sgt2 rajin utk wat soklan2 ni?

berikut adelah jawapan yg mampu aku berikan secare ikhlas..

1st..listkan ciri2 orang yg tag anda..
* lets get loud..lets get loud…

Characteristic Questions
1. What about you is heroic?
* the heroic part of me is tak ade.. u want to know why? Becoz I’m not hero..i’m heroin..

ok apet.. tu je laa hasil nye.. conclusion yg aku bole buat dr soklan2 tag ko ni kan..

“ini semua kerja org gilaa punya laa!”

soo..aku tk dpt laa nak mentag org len.. sbb aku tak sampai pon kat soklan yg terakhir.. hahah lgpon aku tau.. aku akan menyusah kan byk org dgn soklan ko ni.. huh.. walopon aku malas nak wat keje kat opis ni.. tp aku laaggii malas nak jawab soklan bejuta ko tu.. dengan ini.. aku ishtihar kan.. aku bebas dr menjawab sume soklan.. hahaha

kepade sesape yg mcm rajin je nak tau soklan2 seterus nye.. sile kelik disini.(alamak..disini takle klik dah..tuan punye blog da delete plak entry..ciss)

Sekian..

5 comments:

  1. aaa tau xpe..laen kali..kalo nk tag aku..biar ianya smpai kat aku sndri..xyah cabar2 tau...keturunan baharom ni darah mudah mendidih..

    sbnrnye aku tau..korang xkan dapat jawab sume tu..

    lagipun aku mmg xde keje smlm melainkan update blog..redesign skit2..jadi aku spend 1.3 jam utk setel kn soalan2 tu..siap tapis hampir 1/3 soklan2 tuh..

    ape2pon..i have to say..gotcha!~

    ReplyDelete
  2. aku nk sumpah apet kene tag memanjang sampai 7 keturunan!!!

    bole???kalu tak bole pun aku nk gak!!warrrgh

    ReplyDelete
  3. nk sumpah 7 keturunan?
    xkesah..
    aku balas sumpahan..
    "aku sumpah 7 keturunan kau akan jumpa 7 keturunan aku gak"
    so ape je ko suffer kawan dgn aku..diorg akan rase gak..akakakakakaka
    amacam? best? ada bran?
    xdak bran jgn testmarket taw taw

    ReplyDelete
  4. kalau mcm tu aku pun xnk jawab soklan ko.. blh?

    ReplyDelete